

С нито едно друго събитие не можем да сравним последното от поредицата Digital4 – Digital4Plovdiv & Expo Годишната конференция за Онлайн маркетинг и търговия. След като оставихме емоциите да утихнат реално осъзнахме какво точно се беше случило. Два дни на постоянна висока вибрация, адреналин, тонове полезна информация, нови запознанства, които не успяхме да преброим, и срещи с приятели и познати, от които остана насладата, че сме се видяли най-после на живо.
Радваме се, че успяхме да дадем и своя принос с участието на Сотир Рангелов като гост лектор с темата „Предизвикателства при превод на онлайн магазини“. За нас е важно да заявим важността от превод на уеб сайта/онлайн магазина на всеки бизнес, който иска успешно да се позиционира на търговската глобална карта. Защото преводът е неделима част от цялостната концепция за развитие и е най-сигурният начин да говориш с клиентите си на един език.
По време на събитието се разпространяваше списанието Digital Technology, в което участваме от името на Сотир Рангелов като експерт в преводите на уеб сайтове. Темата, която можете да прочетете и тук, е „Превод на уеб сайт – важно условие да спечелиш нови клиенти“.
Благодарим на организаторите Digital4Foundation, както и на дигитална агенция Seomax за невероятното събитие с тонове добавена стойност. Пожелаваме си още много такива ивенти и през 2022 година.
Предоставяме ви малко статистика, за да придобиете реална представа за мащабите на събитието и неговата значимост за развитието на дигиталната култура в България.
Посетители Digital4Plovdiv: 463
● Посетители Digital Stars: 108
● Посетители StartUp World Cup: 180
● Изложители: 13
● Лектори: 52
● Екип: 16
● Доброволци: 14
● Водещи: 4
● Фотограф: 2
● Видео оператор: 2
● Участници експо томбола: 106
● Раздадени списания: 720
● Запитвания виртуален чат бот: 165
● Представители на медии: 12
Официален гост: г-н Стефан Стоянов, зам. кмет на град Пловдив
Аудитория по време на събитието:
● 45% собственици и управители на онлайн бизнеси
● 25% маркетинг мениджъри и специалисти
● 20% дигитални агенции, фрилансъри и стартъпи
● 5% други
Генералните спонсори на събитието:
TBI, TiBuy, Telenor, Internet Media Group, New Pay.
Национални спонсори:
GombaShop, Settle, Mattro, Timedix, Дигитална агенция SEOMAX
Основни спонсори:
Doboxx, Eu Shipments, Tradefy, Bulbox, Prim, Brain Donors, DHL, Speedy,
Superhosting БГ, Олтранс, Retargeting Biz, Update BG, Turkish Airlines, Beluga IT,
Telus International, Action Couch, Valival Commerce, Alternative Advertising by
SEOMAX, NSR и Magic OutDoor
Над 500 гости имаха възможността да научат полезни съвети от 52
специалисти за това как да позиционират своите продукти и/ли услуги
правилно в дигиталното пространство и съответно как да създават повече
добавена стойност за своите клиенти.
По време на първата вечер от конференцията се състоя конкурса Digital Stars,
който има за цел да отличи най-добрите млади български маркетолози. Този
конкурс предостави шанс на младите специалисти да получат сериозна
разпознаваемост сред бизнес средите у нас, което да им подпомогне за
бъдещото им развитие в сферата на маркетинга. В третото издание на
конкурса отличията бяха връчени на млади таланти в 6 състезателни категории:
● Категория Платена Реклама – Мартин Вършев
● Категория Творчески Маркетинг – Станислав Славев
● Категория Електронна Търговия – Величка Йовова
● Категория Видео Маркетинг – Кристиана Димитрова
● Категория Дигитален ПР и Инфлуенс Маркетинг – Янис Якимов
● Автоматизация, Чат бот и Имейл Маркетинг – Траян Христов
Втората вечер Международен панаир Пловдив беше домакин на StartUP World
Cup България, която е част от световния тур и основен квалификационен кръг
на StartUP World Cup, провеждащ се всяка година в Сан Франциско, САЩ.
Основната мисия на тази купа е да подпомага развитието и растежа на
иновационните и технологични екосистеми в региони по цялата планета.
Десетте финалисти на StartUP World Cup България бяха: ESCREO, Office RnD,
Wasteful, LayAlt, Cars Central, Barin Sports, DiFold, Payware, Promoto, SatGeo.
Големият победител на Startup World Cup България е Office RnD, който успя да
впечатли журито с иновативния си проект как да се управлява ефективно и
ефикасно работното пространство на бъдещето, което е гъвкаво и хибридно.
Финалът през 2022 г. ще се проведе на 30 септември в Marriott Marquis, Сан
Франциско, Калифорния, където Office RnD ще представлява България и ще се бори за
паричната награда от 1 милион щатски долара.