
На 12-ти ноември, на път за любимата ни Стара Загора за поредното събитие част от поредицата Digital4, си мислихме как през изминалата година предприехме няколко стъпки към затвърждаване на дигитализирания ни имидж. Най-много се гордеем с мобилното ни приложение за лесна поръчка на професионален превод и нашия чат-бот OLI, който помага на клиентите ни при поръчка на превод през уеб сайта ни. Чудехме се с какво още можем да обогатим дигиталната си култура през този ден. Какво още можем да чуем, което не знаехме. Нашите очаквания бяха свързани по-скоро с прекрасния нетуъркинг, който винаги е на лице по време на събитията.
Останахме обаче изненадани от това, на което станахме свидетели. Въпреки че беше първо за града на липите, събитието от Билборд към смартфон – дигитален брандинг 2022 даде силна заявка за това, което можем да очакваме догодина. Освен прецизно подбраните теми, които допълваха темата на мероприятието, се насладихме на страхотни уъркшопове, в които публиката можеше да задава своите въпроси. Това разчупи страхотно атмосферата, предразположи посетителите и даде свобода на лекторите да изразят своето мнение по актуални теми. Всеки лектор беше безспорен специалист в своята област и ние се радваме, че бяхме част от спонсорите на това изпълнено със смисъл и добавена стойност „представление“, изпълнено на сцената на Държавен куклен театър Стара Загора. Благодарим на организаторите Digital4Foundation за възможността да бъдем част от тази поредица за дигиталното развитие на бизнеса и да ни предоставя сцена за изява с нашата услуга превод на уеб сайтове.
Благодарим и на Digital4Foundation и IMG за прекрасната инициатива Digital Technology Special Edition, vol. 2, 202, където нашият управител Сотир Рангелов взе участие с интервю на тема „Преводът на уеб сайт – важно условие да спечелиш нови клиенти“.