
Как едно събитие може да бъде портал към повече от една възможност

Дългоочакваният месец септември дойде и скоро ще си замине, но равносметката ни за него тепърва предстои.
Безспорно едно от най-запомнящите се събития, на които имахме честта да сме партньори и спонсори, беше DiTech EXPO 2022 & Digital4Plovdiv – Годишна конференция за онлайн маркетинг и търговия в България.
Трудно е да се опише с една дума това преживяване, но, ако все пак това е наложително, тя би била СТОЙНОСТ.
За нас стойността има много измерения и в случая те са:
- новости и тенденции
- къде се намираме ние в момента като личности
- къде се намира бизнесът ни като дейност
- как услугата ни може да бъде полезна на клиентите ни
- каква стойност търсят нашите клиенти
- какви трудности срещат клиентите и партньорите ни във връзка с превода на уеб сайтове и онлайн магазини
- в какви направления можем да си партнираме с бизнесите, които работят в дигитална среда
- виждат ли в наше лице партньорите ни съдружник, на който могат да разчитат
Това бяха въпросите, на които искахме да намерим отговор на 7-мото издание на Digital4Plovdiv.
И стойността на събитието за нас е доста висока, защото успяхме да намерим отговор на всичките тези въпроси.
Поздравления за целия прекрасен екип, че успяха за пореден път да срещнат бизнеса, който дава, с потребителите, които са готови да вземат, за да се получи онази търсена симбиоза, предпоставка за успешно развитие на търговията.
Благодарим също така за възможността нашият управител Сотир Рангелов да бъде лектор и да открие Ден 1 в Зала 2 на Дома на културата „Борис Христов“ с лекцията си на тема „Новости в локализацията на онлайн магазините с цел покоряване на чужди пазари“. Той успя д представи услугата ни превод на уеб сайтове в един от най-актуалните ѝ аспекти – редактиране след машинен превод.
Част от лекцията му засегна още топлото проучване от юли тази година, проведено от Nimdzi и Weglot, в което те оценяват качеството на превода на 5 от топ инструментите за мешинен превод и неговата пригодност за последващо редактиране.
Вдъхновен от това проучване, Сотир проведе собствено проучване за качеството на машинния превод в езиковите комбинации български-гръцки и английски-гръцки език. Очаквайте скоро рзултатите от него.
Сърдечно благодарим на нашия клиент Виктор Каневски от STYLER – водеща българска компания за мъжко облекло на пазара от 30 години, който взе участие в нашата лекция и сподели с аудиторията ни казуса си при превода на своя уеб сайт.
Каним ви също така да прочетете специалния ни материал на тема „6 болезнени въпроса, които терзаят собствениците на уеб сайт“, който можете да намерите в печатното издание Digital Technology SPECIAL EDITION 2022, което се разпространява безплатно на събитията на Digital4Foundation, или на уеб сайта списанието.
Сега с нетърпение очакваме следващата година, когато се надяваме да открием още нови бизнес възможности.
