
В настоящата ера на дигитализация всеки бизнес, независимо от големината му, трябва да има представяне в интернет пространството.
Наличието на уеб сайт отдавна не е лукс, а необходимост. Предприемачите, които са представили бизнеса си онлайн, са поставили основите. За да направят следващата стъпка към нови хоризонти и да достигнат до нови клиенти и пазари, е естествено да вземат решение за превод на своя уеб сайт. Има обаче един въпрос, който много от тях си задават: Как чуждоезиковата версия на уеб сайта ми ще е откриваема на чуждия пазар?
На този въпрос управителят на агенция за преводи „Олтранс“ Сотир Рангелов отговаря в интервю за novinata.bg на тема „Защо е важен чуждоезиковият превод на SEO елементи за оптимизацията за Google“. Цялата статия можете да прочетете тук.