
Агенция за превод и легализация „Олтранс“ уведомява своите клиенти, че „считано от 01.01.2019 г. удостоверяването с „апостил” на документи, издавани от кметовете и общинските администрации, ще се извършва от областните администрации в Република България, вместо от МВнР.
Промяната е в резултат на една от мерките, инициирани от МВнР през 2017 г. за подобряване на административното обслужване и намаляване на административната тежест за гражданите, реализирана със Закона за допълнение на Закона за ратифициране на Конвенцията за премахване на изискването за легализация на чуждестранни публични актове (Обн. ДВ бр. 44 от 2018 г.), с който се допълва Декларацията по чл. 6, ал. 1, като се оправомощават областните администрации да издават удостоверението по чл. 3, ал. 1 от Конвенцията за документи, издавани от кметовете и общинските администрации.“
Повече информация можете да откриете тук.

Удостоверяване с „апостил”
В услуга на своите клиенти агенция „Олтранс“ съдейства при заверка на общински документ и поставяне на „апостил“ в община Пловдив. Можете сами да занесете документа в съответната община, от който е издаден, или, ако сте граждани на град Пловдив, да спестите време и усилия и да доверите услугата на нашите компетентни служители.
Потърсете повече информацияв офиса ни в гр. Пловдив, бул. „6-ти септември“ № 152 или на телефон 0700 11 502.