ПРЕВОД НА УЕБ САЙТ

Агенция „Олтранс” помага на своите клиенти да достигнат
до нови световни пазари бързо и ефективно.

Без значение дали вашият уеб сайт е статичен или динамичен, ние имаме ресурсите да го преведем бързо и качествено. Ако искате уеб сайтът ви да бъде преведен на повече от един език, ние можем да вградим система за управление на съдържанието съвместно с компонент за многоезичност.

Получавате предварителна оферта с конкретна стойност за услугата и време за изпълнение.

Безплатна консултация.

Превод на SEO заглавие, META описание и ключови фрази. Превод на HTML атрибутите alt и title.

Лингвистите ни разпознават HTML таговете и променливи в текста и ги прилагат в превода.

Професионален превод от двама лингвисти - преводач и редактор.

Превод на текста от уеб сайт с помощта на преводачески софтуер.

Проверка качеството на превода в уеб сайта.

Важно!

Какво е превод на уеб сайт?

Преводът на уеб сайт е всъщност превод на неговото съдържание и той съществено се различава от превода на обикновени текстове. Правилно извършеният превод е от изключително значение за позиционирането на вашия уеб сайт в Интернет пространството.

НАЧИНИ НА ПРЕВОД НА УЕБ САЙТ

Превод в текстови файлове

  • Експортиране на уеб сайта в HTML файлове.
  • Анализиране на целия текст за превод - видим и скрит.
  • Превод и редактиране от двама лингвисти.
  • Предоставяне на превода в две колонки за лесно импортиране.
  • Преглед на превода след качване в уеб сайта.

Превод в експортирани файлове

  • Превод директно в CSV, XLS, XML файлове.
  • Запазване на HTML форматирането и променливите.
  • Превод и редактиране от двама лингвисти.
  • Запазване структурата на файла.
  • Преглед на превода след качване в уеб сайта.

Превод в онлайн интерфейс

  • Работа с WordPress, Magento и други CMS (СУС).
  • Запазване на HTML форматирането.
  • Превод и редактиране от двама лингвисти.
  • Преглед на текста след качване в уеб сайта.

ПАКЕТИ ЗА ПРЕВОД НА УЕБ САЙТ В ТЕКСТОВИ ФАЙЛОВЕ

Пакет Info

  • Информационен уеб сайт, тип „визитка“
  • Обем до 5 страници текст
  • Експортиране на текста в HTML файлове
  • Анализиране на целия текст за превод - видим и скрит
  • Услуга „Професионален превод“
  • Предоставяне на превода в две колонки за лесно импортиране
  • Преглеждане на готовия превод за четимост след качване в уеб сайт
  • Еднократно плащане

1 Превод на английски, немски, френски, руски, италиански или испански език

2 Превод на турски, гръцки, македонски, сръбски, хърватски, румънски, чешки, полски или холандски език

Пакет Extended

  • Разширен уеб сайт с описание, блог, условия
  • Обем до 15 страници текст
  • Експортиране на текста в HTML файлове
  • Анализиране на целия текст за превод - видим и скрит
  • Услуга „Професионален превод“
  • Предоставяне на превода в две колонки за лесно импортиране
  • Преглеждане на готовия превод за четимост след качване в уеб сайт
  • Еднократно плащане

1 Превод на английски, немски, френски, руски, италиански или испански език.

2 Превод на турски, гръцки, македонски, сръбски, хърватски, румънски, чешки, полски или холандски език.

Превод на уеб сайт с WordPress

  • Работа с WPML.
  • Експортиране в XLIF файлове.
  • Поддръжка на страници, изградени със строител на страници (page builder).
  • Настройване на страниците.
  • Преглед на текста след качване в уеб сайта.

!

Защо преводът на Интернет страници е по-различен от превода на обикновени текстове?

Преводът на Интернет страници съществено се различава от превода на обикновени текстове. Интернет пространството е единственото място, където вашата Интернет страница ще бъде достъпна за потребителите. Тук Интернет търсачките и директориите са най-ефективните начини за привличане на посетители. Ако вашата Интернет страница достигне челно класиране в резултатите при търсене, вие ще получите значително нарастване на посещенията.
За да стане това обаче, е необходимо да се преведе всичко необходимо, за да може вашата Интернет страница да бъде правилно индексирана от роботите на Интернет търсачките.

ПРОФЕСИОНАЛЕН ПОДХОД
Ние превеждаме:

  • Заглавията на страниците

  • Скрития текст в META тагове

  • Текста в Alt тагове

  • Менюто

  • URL адресите

  • Основения текст

  • Съобщенията от темата

Според проучване на Националния статистически институт,
отдел „Статистика на туризма и бизнес наблюдения“ за 2019 г.

са изнесени следните данни за посещения на чужденци в България:

  • румънци - 2 161 004
  • турци - 1 628 231
  • гърци - 1 277 610
  • немци - 948 492
  • македонци - 605 348
  • руснаци - 460 770
  • други - 5 470 697
  • Общо - 12 552 152

ПРЕВОД НА СЪДЪРЖАНИЕ

Съдържанието на един уеб сайт се състои освен от видимия текст и от такъв, който се вижда при определени условия. Видимото съдържание е това, което виждате на вашия монитор без движение по страницата. Това е заглавието на страницата, основният текст на страницата, навигацията. Някои от елементите обаче изискват текст, който се вижда при позициониране на курсора върху тях, например - картинки, връзки, банери. А има текст, който се вижда само от претърсващите роботи на Интернет търсачките. Това са мета таговете - заглавие, описание, ключови думи.

Цялото това съдържание обаче се вижда винаги от претърсващите роботи, които обхождат страницата ви, за да я индексират. Текстът, който роботите са запаметили, се използва след това за класиране на вашата страница в резултатите от търсене в Интернет търсачките.

Интернет пространството е единственото място, където вашата Интернет страница ще бъде достъпна за потребителите. Тук Интернет търсачките и директориите са най-ефективните начини за привличане на посетители. Ако вие знаете кои думи се използват при търсене от вашата целева аудиторията, то с помощта на Интернет търсачките вие успешно ще можете да я привлечете.

Ключовите думи са основата на всяка рекламна стратегия и оптимизиране на страницата. Основният текст на страницата, заглавието и описанието й трябва да съдържат правилните ключови думи, а кратките словосъчетания във връзките трябва да се превеждат не буквално, а с кратки словосъчетания, които предават точно и ясно смисъла, или да се използват готови такива, които вече са се наложили в пространството, че предават дадено значение.

НАЙ-ВАЖНОТО, КОЕТО ТРЯБВА ДА ЗНАЕТЕ ЗА УЕБ САЙТОВЕТЕ

Ние знаем, че държите на престижа и желаете да бъдете представени на външия пазар по най-добрия начин!

Какво е уеб сайт?

Уеб сайтът или Интернет страницата е документ или информационен ресурс, който е подходящ за World Wide Web. Обикновено уеб сайтът включва текст, изображения (картинки, илюстрации, фотографии) и стилове във формат на файла от типа CCS, но може също да включва анимация, мултимедийно съдържание или скриптове, написани на JavaScript и др. Уеб сайтовете могат да бъдат:
• Статични - Интернет страници, чието съдържание се определя предварително и се съхранява в този вид на уебсървъра.
• Динамични - Интернет страници, чието съдържание се създава в зависимост от характеристиките, предоставени от потребителя и в зависимост от данните, съхранявани в базата данни на сайта.
Нашите специалисти могат да изготвят превод и на двата вида уеб сайтове.

Какво представляват Интернет търсачките и как работят?

Интернет търсачките се категоризират в следните групи:
• Интернет търсачки – представляват компютърни програми - роботи, които преглеждат страниците в Интернет пространството и събират информация от тях в огромни бази данни. Запомнете, че най-важното нещо, което роботът събира от всеки уеб сайт, е текст.
• Директории – това са редактирани от хора йерархични структури с връзки към различни уеб сайтове, подредени по категории.
• Платени търсачки – собствениците на уеб сайтове наддават като на търг за определена позиция в резултатите от търсене и заплащат за всяко посещение съответната цена.
Най-голямата Интернет търсачка е Google. Технологията на Google за класиране на уеб сайтове е обяснена на страниците Page Rank Information и Google Search technology.

Какво е ключова дума?

Под ключова дума се разбира дума или фраза, която може да бъде използвана от потребител, който търси нещо чрез Интернет търсачките. Напоследък почти никой не търси само с една дума, а се използват словосъчетания. Ключовите думи са основата на всяка рекламна стратегия и оптимизиране на уеб сайта. Ако вие знаете кои думи се използват при търсене от аудиторията, която вие целите за ваш потребител, то с помощта на Интернет търсачките успешно ще можете да я привлечете.

Какво е заглавие на уебсайт?

Заглавието на уеб сайта представлява името на страницата и се появява в горната лента на Интернет браузъра. Заглавието е най-важната част от информацията на страницата, когато става въпрос за добро класиране в резултатите на Интернет търсачките. Думите, които използвате в заглавието, имат много по-голяма стойност от всичко останало на вашата страница. Поради изискванията на повечето Интернет търсачки дължината на заглавието не трябва да е повече от 50 до 60 символа.

Какво е описание на уеб сайт?

Описанието на уеб сайта се използва да опише накратко какво има на уеб сайта и за какво служи той. То не се вижда от посетителите, а само от роботите на Интернет търсачките. Описанието се поставя в така наречените МЕТА-тагове. В тези МЕТА-тагове се поставя и наборът от ключови думи. Целта на МЕТА-таговете е да помогнат на Интернет търсачката по-добре да разбере и представи вашия уеб сайт в резултатите от търсенето. Поради тази причина, ние горещо препоръчваме да попълвате МЕТА-таговете на всяка една вътрешна страница от вашия уеб сайт.

Защо са ми необходими заглавие, описание и набор от ключови думи?

Интернет търсачките и директориите са най-ефективните начини за привличане на посетители на вашия уеб сайт. Използването на ключови думи гарантира по-добро класиране в Интернет търсачките. А по-добро класиране води до значително нарастване на посещенията. Едно от условията вашият уеб сайт да се появява измежду първите 10 резултата при търсене по определена ключова дума от потребител, е тази ключова дума да се съдържа във вашата страница. Често в класирането, уеб сайтовете с ключови думи в заглавието и описанието, се приемат за по-значими от останалите.

Защо изборът на ключови думи е много важен?

Защото:
• ако не знаете вашите ключовите думи, вие няма да можете да оптимизирате правилно вашия уеб сайт;
• ако не знаете вашите ключовите думи, вие няма да знаете какви думи да използвате в текстовите връзки към вашия уеб сайт;
• ако не знаете вашите ключовите думи, вие няма да знаете на кои ключови думи да наддавате в платените търсачки.

В какво се състои преводът на уеб сайт и колко струва?

Можете да изберете да преведете вашия уеб сайт като стандартен текст или да се придържате към цялостния процес:

• Подготовка на текста
• Експортиране на текста от уеб сайта
• Изчисляване на текста
• Добавяне на многоезична функционалност
• Превод и редактиране на текста
• Наливане на текста обратно в уеб сайта
• Преглед и тестване на уеб сайта

Свържете се с нас, за да ви помогнем да изберете най-подходящия за вас начин.

ХАРЕСАЙТЕ
СТРАНИЦАТА НИ!

ОНЛАЙН
МАГАЗИН

оценете ни в
Google Business

TOP